Iroda költöztetés

Irodai költöztetés zavartalanul, gyorsan, megbízhatóan

A mi költöztetőcégünk nem csak a klasszikus módon vállal munkát, hiszen irodai költöztetésben is a segítségére tudunk lenni!

Ha cége telephelyet vált –akár kisebb, akár nagyobb helyről van szó- bízza ránk az iroda költöztetését. Ha azt hinné, hogy egy irodát egyszerűbb költöztetni, mint egy lakást, nagyot téved. Az irodai berendezések között sokkal több olyan tárgy található, mely óvatos bánásmódot igényel. A számítógépekkel, nyomtatókkal, fénymásolókkal, egyéb elektronikai cikkekkel sokkal körültekintőbben kell bánni. A tárgyak mellett érdemes szót ejteni az érzékeny, akár leplombált, titkos információkat tartalmazó dokumentumokról. Érthető módon ezen iratokat félti és óvja attól, hogy illetéktelen kezekbe kerüljenek. Azonban bizton állíthatjuk, –ügyfeleink eddigi elégedettsége alapján- hogy nálunk biztonságban lesznek ezek a dokumentumok is, és sértetlenül fognak megérkezni új helyükre. Ha minket választ, Ön sem fog csalódni.

Miben más az iroda költöztetés, mint a lakások költöztetése?

Egy iroda költöztetése több tekintetben is másképp zajlik, mint a magánlakások esetében. Egy munkahelyen nem történhet meg az, hogy hetekig állnak a dobozok, míg azok tartalmai a megfelelő helyre kerülnek. A kollégák számára biztosítani kell a munkavégzésre alkalmas környezetet, így minél hamarabb végezni kell a költözéssel. Az irodák költöztetése általában nagyobb alapterületet érint, ráadásul igazán sokszínű a szállítandó bútorok és berendezések palettája is. Mindemellett nagyobb tervezést igényel a csomagolás és a kiegészítő szolgáltatások előkészítése is.

Nem maradhat el a felmérés sem! Egy kisebb lakásnál egy laikus is viszonylag egyszerűen meghatározhatja, hogy hozzávetőleg mekkora autóra lesz szükség, körülbelül mennyi időt fog igénybe venni a rakodás és a szállítás. Egy iroda elköltöztetése pontosabb felmérést igényel, ám ezért mi nem számítunk fel plusz díjat.

Egy lakás költöztetése több szempontból is egyszerűbb, de a legfontosabb, amit meg kell említeni, hogy munkatársaitól nem várható el az, ami családtagoktól, hogy ők csomagoljanak. Természetesen saját tárgyaik kivételt képeznek, ám szét- és összeszerelni nem fogják a bútorokat. Viszonylag kevés magánlakásban található széf, ellenben az irodákban ez sokkal gyakoribb. Nem kell külön szakembert hívnia, a páncélszekrény szállítás is szerepel szolgáltatásaink között. Vállaljuk rack- és szerverszekrények szállítását is.

Az iroda költöztetés menete

  1. Ingyenes felmérés: megbecsüljük a szállítandó dolgok mennyiségét.
  2. Ellenőrizzük az iroda megközelíthetőségét. Ekkor állítjuk össze a kapcsolódó feladatok listáját is.
  3. Megvalósítási terv és árajánlat elkészítése. Az árba már belekalkuláljuk az iroda költöztetésének költségeit, behajtási és parkolási díjakat és egyéb költségeket.
  4. Csomagolás és bútorok fóliázása, berendezések felcímkézése. Archivált dokumentumokra való különleges odafigyelés, hogy a sorrendet megtartsuk.
  5. A szállítás és az új iroda berendezése az Ön igényei alapján történik. Szem előtt tartjuk kéréseit, így a költöztetés után egy olyan iroda várja majd kollégáit, amilyet Ön is elképzelt. Az irodáknál különösen javasolt a door to door költöztetés, mely magába foglalja a csomagolást, a szállítást, a kicsomagolást, összeszerelést és az irodai berendezését.

Nehéz gépek szállítása

Ha nehézgépek szállításáról van szó, akkor is érdemes minket válasszon.

A mi szakmánkban a nehézgépek fuvarozása a legnagyobb feladat, mivel ez a terület igényli a legnagyobb szaktudást. Az évek során szerencsére nem csak a tudást szereztük meg, hanem rengeteg tapasztalattal is rendelkezünk. Ezen válfaj legfontosabb pontja a rakomány és a rakodóink biztonsága. Kollégáink rendelkeznek a megfelelő képzettséggel és tapasztalattal, így nyugodtan ránk bízhatja különösen nehéz tárgyak, gépek és berendezések szállítását is.

Számos különféle súlyos teher szállításával foglalkozunk, rengeteg páncélszekrény, zongora és pianínó utazott már teherautóinkon. Gyakorlatunkat a nehézgép szállítás során is kamatoztatjuk. Nem okoz gondot számunkra a mezőgazdasági vagy ipari eszközök, nyomdagépek vagy kazánok fuvarozása sem. Megoldható a telephelyen belüli mozgatás, áthelyezés is.

Mitől különleges a nehézgép szállítás?

Mivel nehézgépekről beszélünk, így a legnagyobb problémát a rakomány tömege jelenti. Sok esetben ezek a gépek kézi erővel meg sem mozdíthatóak, így speciális eszközöket kell alkalmazni az emeléshez. Cégünk nem csak a megfelelő tudással, hanem a szükséges technikai háttérrel is rendelkezik. Egyes tárgyak több száz vagy akár több ezer kilogrammot is nyomhatnak, így a berendezések mozgatása óriási körültekintést igényel, mind a személyi sérülések, mind az anyagi károk elkerülésének érdekében. Kollégáink mindig elővigyázatosan és felelősségteljesen dolgoznak. Akadhatnak olyan túlméretes tárgyak, melyek engedélykötelesek lehetnek. Figyelembe kell venni azonban azt is, hogy a kisebb méretű, ám óriási tömegű gépekhez nagyobb teherbírású autókra van szükség. Ezek az autók pedig bizonyos területekre csakis külön engedéllyel hajthatnak be. Az előzetes egyeztetés során természetesen kitérünk az engedélyek kérdésére is.

Hogyan zajlik a nehézgép szállítás?

Mint az eddigiekben írtak alapján, itt is elengedhetetlen a tervezés. A nehézgép szállításra ez fokozottan igaz. A szállítandó tárgy megtekintése, lemérése után meg kell nézni a rendelkezésre álló helyet, pl. kapukat, ajtónyílások szélességét. Ha a tárgy nagyobb, mint a hely, érdemes szétszerelni a gépet, mivel enélkül megoldhatatlan a szállítás. A szállítás megkezdése előtt felmérjük ügyfeleink igényeit, és kéréseiknek megfelelően végezzük el a feladatot. Az elmúlt években nagy tapasztalatra tettünk szert, de pontosan tudjuk, hogy vannak olyan egyedülálló gépek, amelyek különleges bánásmódot igényelnek. A legfontosabb feladat a nehézgépek szállítása során a rakodás, hiszen ehhez ki kell választanunk a legbiztonságosabb és leghatékonyabb módszereket, eszközöket. Természetesen a lerakodás és a helyszínen történő mozgatás is a mi feladatunkat képzi, így Önnek csak a szolgáltatás megrendelése a dolga.

Az árszabásról

Mivel egyedi feladatról van szó, ezért képtelenség volna általános díjat megadnunk. A pontos ár meghatározása megbeszélés alapján történik. Tudnunk kell a berendezés milyenségét és méretét, valamint számolnunk kell a megtett távolsággal is.

Nagy volumenű gépszállítás esetén:

  • Szükséges a helyszíni felmérés, melyet ingyen végzünk el Budapesten

Kis volumenű gépszállítás esetén:

  • Adja meg a gépek pontos paramétereit,
  • Szükséges a helyszínrajz
  • Készítsen fotót a gépről és a helyszínről

Páncélszekrény, zongora vagy pianínó szállítás

A nagytömegű, terjedelmes tárgyak szállítása jóval nagyobb odafigyelést, szakértelmet és megfelelő fizikumot igényel, mint az átlagos tárgyak, bútorok. A biztonságos mozgatáshoz, emeléshez feltétlen szakszerű eszközöket kell alkalmazni, a szállítmány és a szállító épségének érdekében. Bátran megbízhat minket méretes tárgyak mozgatásával. Nagy rutinra tettünk szert többek között

  • páncélszekrény,
  • jacuzzi,
  • pianínó,
  • zongora szállítás terén.

A több száz kilogrammos tárgyak – mint a páncélszekrény – mozgatásához több rakodó összehangolt munkájára van szükség. Elengedhetetlen az összeszokott csapat az esetleges balesetek kockázata és az anyagi kár keletkezésének elkerülése érdekében.

Páncélszekrény szállítás

A páncélszekrények elsődleges tulajdonsága az, hogy nehezen mozgatható legyen. Emellett legtöbbször szűk, nehezen megközelíthető helyekre rakják azokat. Már az épületen belüli áthelyezés is nehezen megoldható, a szállítás pedig igazán nehéz.

Bármennyire jó erőben is legyen egy csapat, képzetlenül lehetetlen sérülés nélkül megvalósítani egy ilyet. Jó esetben meg lehet úszni egy derékhúzódással, de akár nagyobb sérülés is előfordulhat. Higgye el, hogy jobban jár, ha a felesleges és veszélyes próbálkozás helyett azonnal profit hív.

Egyéb hasznos tanácsok:

  • Szállítás előtt ürítse ki a széfet (megkönnyíti a rakodást, nagy értékek károsodásának elkerülése így biztosabb).
  • Vannak bizonyos páncélszekrények, melyek extra rögzítést igényelnek és ezt csak belülről tudjuk megtenni. Ezért szükséges egy kulcs vagy valaki aki ismeri a széf kombinációját.  

Pianínó és zongora szállítás

A sérülések elkerülésének érdekében először is leszereljük az alkatrészeket, a fedeleket, a pedálokat. Lábak nélkül nemcsak könnyebb dolgunk lesz, biztonságosabb is a szállítás. A lerakodást követően sem kell aggódnia az összeszerelést is elvégezzük.

A pianínó ugyebár nem szerelhető szét, így az egészet egyben kell szállítanunk.  Ezért súlya, méretei és alakja miatt a pianínót a nehezebb szekrényekhez hasonlóan hevederek és gurtnik segítségével visszük ki az épületből. Habár nagyon körültekintően járunk el a zongora szállítás során, előfordulhat, hogy újra kell majd hangolni a hangszert.

Mire érdemes figyelni páncélszekrény, zongora vagy pianínó szállítás előtt?

  • A bejárathoz lehető legközelebb lévő parkolóhely biztosítása,
  • helyszín felmérése: van-e lift? Mekkora a teherbírása? Mekkorák az ajtónyílások?
  • Érkezési terület akadálymentes biztosítása: legyen kitalálva az új hely, stb.

Kiknek ajánljuk ezen szolgáltatásainkat?

Költözéskor elkerülhetetlen a hangszerek fuvarozása. Ha velünk költöztet, kérjük, jelezze, ha pianínó vagy zongora is van a lakásban. Ebben az esetben felkészülünk ezek szállítására. Hangszerboltok, zeneiskolák számára szintén hasznos lehet, ha állandó, megbízható csapatot alkalmaznak. A páncélszekrény szállítás ritkábban érint magánszemélyeket, ám irodák, pénzváltók vagy zálogházak költözésekor, telephelyváltáskor annál gyakrabban merül fel a szükségessége.

Ha csak alkalmanként van szüksége teheratutóra, nálunk jobbat akkor sem talál!

Ha csak alkalmanként van szüksége teheratutóra, nálunk jobbat akkor sem talál!

Csupán fuvarozás céljából fenntartani egy teherautót igencsak felelőtlen döntés  és sok kiadás lenne. Alkalmanként azonban elkerülhetetlen a termékek vagy a munkához elengedhetetlen alapanyagok szállítása. Ebben az esetben viszont szüksége lehet  a fuvarozás megszervezésére. Bátran bízza ránk ezt is hiszen, mint munkánk egész területén, itt is professzionális módon járunk el.

Mivel ügyfeleink elégedettsége a legfontosabb számunkra, így arra törekszünk, hogy partnereinkkel hosszú távú kapcsolatot alakítsunk ki. Ehhez elengedhetetlen a bizalom és a megbízók igényeinek teljeskörű kielégítése.

Az első és legfontosabb pont, amit mindig szem előtt tartunk azok a megadott határidők. Egyúttal a szállítás mellett ügyfeleink a jó hírüket is kezünkbe adják, hiszen ha mi késünk, az rájuk vet rossz fényt. Ezt abszolút nem engedhetjük meg magunknak, ezért sofőreink szigorú menetrendet követnek. Igaz, hogy gyorsan dolgozunk, de ez sosem megy a minőség rovására. Mivel fő területünk a költöztetés, ezért a nagyobb szakértelmet igénylő tárgyak esetén sem riadunk vissza, nagy gondot fordítunk arra, hogy ingóságai sérülésmentesen megérkezzenek az adott helyre.

Bármiről is legyen szó, minden szükséges intézkedést elvégzünk annak érdekében, hogy az adott tárgy biztonságban megérkezzen.

A fuvarozás megtervezésekor először is kijelöljük a legrövidebb útvonalat, ami mind idő, mind pénz szempontjából fontos tényező. Ezzel ugyanis csökkentjük az üzemanyagra fordított összeget, így az ön költségvetése is alacsonyabbá válik. A kedvező ár mellett környezetvédelem szempontjából sem hátrányos  minél kevesebb üzemanyag. Járműveink természetesen megfelelnek az érvényben lévő előírásoknak, károsanyag-kibocsátásuk nem haladja meg a jogszabályokban szereplő határértéket.

Miben lesz más a fuvarozás, ha minket bíz meg?

A fent említett alapkövetelmények minden fuvarozó cégnél természetesek kéne legyenek. Ha ez nem így van, itt az ideje, hogy váltson. Több mint két évtizednyi tapasztalat után nyugodt szívvel jelentjük ki, hogy rengeteg egyedi kérést teljesítettünk már és ügyfeleink részéről még sosem érkezett panasz. Mint már leírásunkban említettük szeretjük a kihívásokat, így nem riadunk vissza egy-egy nehezebb feladattól sem.  

A mi cégünk egy szolgáltatást nyújt, amiért Ön fizet, így szeretnénk ügyfeleink helyzetét minél jobban megkönnyíteni. Önnek is kényelmesebb, ha a fuvarozó pontosan érkezik, nem terheli felesleges problémákkal, sőt praktikus tanácsokkal látja el, amelyekkel a későbbiekben még egyszerűbbé teheti munkáját.

A fuvardíjak megállapítása központi kérdés. Mivel tartós partnerségi viszony kiépítését tűztük ki célul, minimális árréssel dolgozunk. Sokkal többet számít nekünk az, hogy legközelebb is minket hívjon, mint az, hogy a lehető legtöbb pénzt keressük egyetlen fuvaron. Amennyiben minket választ garantáljuk a megfizethető, szolgáltatás minőségéhez mért árajánlatot. Raklapos áruk szállítását, asztalos műhelyeknek bútorok kiszállítását is vállaljuk, és megbízhat minket szállítmányozási, fuvarszervezési feladatokkal is.

Bútor szállítás

Nagy és nehéz bútorok? Ne szenvedjen, ne cipekedjen, bízza ránk ezt is!

Költözéskor a sok macerán és dobozoláson kívül a legnagyobb problémát a bútorok szállítása jelenti. A szekrények vagy a súlyosabb komódok nem csak nehezek, de sokszor az is problémát okoz, hogy kikerüljenek a lakásból sérülésmentesen. Legfőbb célunk, hogy megkönnyítsük az Ön helyzetét, megoldjuk a lépcsőházon belüli cipekedést és óvjuk bútorait a sérülésektől. A nagyméretű bútordarabok vagy gépek felhúzása a teraszon vagy az ablakon keresztül szakemberek segítségével javasolt. Mi ezt is vállaljuk, hiszen több éves munkánk során rengeteg ilyet tapasztaltunk már. A labilisabb bútorokat érdemes szétszerelni mielőtt szállításukra kerül a sor. A szétszerelt berendezési tárgyak sokkal egyszerűbben rendezhetők a teherautóban, így akár kisebb autóval is szállíthatjuk holmiját, aminek köszönhetően a költöztetés költsége alacsonyabb lesz.

Néhány jó tanács, melyet érdemes megfogadjon:

  • Bútorok szét-, majd összeszerelése,
  • bútorok polcainak kiszedése, hogy azok ne üssék ki a szekrény hátulját vagy a vitrin üvegét,
  • Csak költöztetéshez használt ragasztóval szabad leragasztani a bútorok ajtóit (nem szedi le a színét/politúrt, nem hagy ragacsnyomot).

És hogy mi a legjobb az egészben? Mi az összes terhet levesszük a válláról!

Ha csak néhány bútor szállítására van szükség

Bútorok szállítására nem csak költözéskor kerülhet sor. Lehet szó például egy új konyhabútorról vagy szekrényről. A lakberendezési áruházak foglalkoznak házhozszállítással, de vagy irreálisan drágák vagy nem tartalmazzák a laskába való bevitelt, összeszerelést. Ezzel szemben cégünk ezt is elrendezi Ön helyett. Habár a bútorokat általában lapra szerelve árulják azok összeszerelése mégsem olyan egyszerű, mint ahogy az tűnik. Ha ránk bízza nem csak a kellemetlenségektől kíméli meg magát, hanem a hosszú órákig tartó barkácsolástól, szereléstől is. Önnek csupán a dolga, hogy kiválasztja, megrendeli a bútort, mi házhoz szállítjuk, összeállítjuk, és a kívánt helyre rakjuk. Sőt kérésére a régi bútort is elszállítjuk. Autóinkban mindig rendelkezésre állnak csomagolóanyagok, sztreccs fólia, buborékfólia és élvédők, azonban kérjük, az előzetes egyeztetés alatt jelezze, ha szeretné, hogy csomagoljuk bútorait.

Miért érdemes profira bízni a bútor szállítás feladatát?

Sokan úgy gondolják, hogy egyes bútorok szállításához elég egy tehergépkocsi és néhány izmos barát. Sajnos ez nem ilyen egyszerű, ezért ha azt szeretné, hogy a szállítás gördülékenyen és problémamentesen  történjen jobban teszi, ha minket választ. Tapasztalat hiányában sajnos könnyen előfordulhat, hogy az elsőre mindössze 1-2 órásnak gondolt rakodás akár egy egész napra elhúzódik. Ez aztán kényelmetlen a segítséget nyújtóknak, mert nem erre készültek. De ugyanannyira kellemetlen annak is, aki költözik, hiszen nem sürgetheti azokat, akik szívességet tesznek neki. Emellett ami a legnagyobb problémát okozhatják azok a személyi sérülések. Nyilvánvalóan a laikusok nem iagzán vannak tisztában a helyes technikákkal, így egy-egy rossz mozdulat könnyen balesethez vezethet. Kerülje el ezeket és válasszon minket!

Bútor szerelés

Hiába a pontos leírás a bútorok összeszereléséhez, ha tökéletes végeredményt akar, bízza profi szakemberre!

A nagyobb áruházak előszeretettel reklámozzák, hogy az ő bútoraikat szakember nélkül is összeszerelheti. Nos, igen, talán sikerülhet is, sok-sok óra és idegeskedés árán. Ezek mellett pedig benne van a pakliban, hogy nem is szakszerűen lesz összeszerelve a bútor.

Miért kérjen meg szakembert a bútorszerelésre?

Érdemes minket választania, ha nem csupán időt és energiát spórolna, hanem bútorai épségét is szem előtt akarja tartani. Kollégáink sok éves tapasztalattal rendelkeznek, ezért garantáljuk, hogy bútorait tökéletes állapotban kapja meg. Használt bútorok vásárlásakor a vevők gyakran már szétszerelve jutnak hozzá a megvásárolt darabokhoz. Egy fotó alapján, útmutató nélkül azonban korántsem egyszerű összeállítani ezeket. Megszámlálhatatlan bútorral találkoztunk már munkánk során, így nem fog gondot okozni nekünk, hogy összeszereljük az Ön által vásároltat, akkor sem, ha az éppen egyedi darab.

A nagyobb bútoráruházak felár ellenében vállalnak bútor összeszerelést, ugyanakkor nem ez a főprofiljuk, tehát nem járnak el olyan körültekintően, mint egy fuvarozó cég.

Ha nem szeretne szabadnapot kivenni, hogy egésznap a bútor megérkezésére és összeszerelésére várjon, hívjon minket!

Ha tökéletes munkát szeretne bízza szakemberre a bútorok összeszerelését, hiszen ezzel garantálhatja a megfelelő stabilitást is, ami nélkül a bútor élettartama jelentősen csökkenhet. Kímélje meg magát a bosszúságtól, az idegeskedéstől, és spórolja meg a magának a szereléssel töltött órákat!

Lomtalanítás

A lomtalanítást is nyugodtan ránk bízhatja!

A hosszú évek során minden lakásban, garázsban, tárolóépületben felhalmozódik egy csomó felesleges holmi. Néha érdemes lomtalanítást tartani, ami nem csupán hasznos, hanem szórakoztató is lehet, hiszen előkerülhet megannyi elfeledettnek hitt tárgy, emlék. Ha eldöntötte mi az amire szüksége van, és mi az, amit inkább kidobna az Ön munkája itt véget is ért. Szakszerű segítség nélkül napokba is telhet mire elhordja a haszontalan holmikat, azonban ha minket hív a szállítást elvégezzük Ön helyett.

Mikor szükséges a lomtalanítás megrendelése?

  • Költözés

A költözés az egyik legjobb alkalom a lomtalanításra, hiszen ilyenkor muszáj mindent kipakolni. Bár kicsit több időt vesz igénybe a dobozolás, legalább az új lakásba már nem kerülnek fölösleges dolgok. Biztosan ismerős a szituáció: a költöztetés után dobozok sorjáznak a lakásban akár heteken, hónapokon át, míg végül eltelik egy év, és még mindig van olyan doboz, amit nem kellett kinyitni. Ilyenkor biztos lehet benne, hogy elmaradt a lomtalanítás. Ám pótolni sosem késő.

  • Nagytakarítás

Az éves önkormányztai lomtalanítás nem mindig pont akkor van, mikor nekünk szükségünk van rá. Ha ideje engedi, de az még messze van, ne halogassa, tegyen rendet és hívjon minket! Halogatás esetén a kupac egyre csak nőni fog. Hívjon minket minél hamarabb, hogy élvezhesse lakása kényelmét. Lomtalanítás után általában automatikusan figyelnek az emberek, hogy ne tartsanak meg fölösleges holmikat. Így hosszú távon is megőrizheti lakása rendjét.

  • Örökölt ingatlan

A hagyatéki, örökölt lakások esetében is elkerülhetetlen a lomtalanítás. Ilyenkor leginkább a régi, nem használandó ruhaneműk, öreg bútorok jelentenek problémát. A szortírozás során kifejezetten körültekintően kell eljárni, hiszen ami nekünk használhatatlan másnak még lehet érték. A régi ruhákat, könyveket még elajándékozhatják, felajánlhatják különféle jótékonysági szervezeteknek.

  • Irodáknak, cégeknek

Lomtalanításra nemcsak magánszemélyeknek, hanem alkalmanként cégeknek is szüksége lehet. A raktárakban, műhelyekben, sőt még az irodákban is rövid idő alatt összegyűlhet egy teherautónyira való hulladék. A munkakörnyezet rendben tartása pedig a minőségi munkavégzés alapfeltétele. Nem javasoljuk, hogy sokáig halogassa a lomok elszállítását.

Milyen a szakszerű lomtalanítás?

  • Körültekintő elszállítás szükséges,
  • helyiségek épségének, munkaterület tisztaságának megőrzése,
  • gyakorlott szakemberekkel zajlik,
  • a hulladék legális lerakása elengedhetetlen

A fuvarozók gyakran nem tulajdonítanak akkora jelentőséget a lomtalanított tárgyaknak, hiszen azok már haszontalanok. Ugyanakkor ez a feladat is ugyanolyan körültekintést igényel, mint bármely más szállítás. Azonban azt sokan elfelejtik, hogy a rakodás közben ugyanúgy figyelni kell a munkakörnyezetre. Emellett ha kollégáink segítségét kéri a lomtalanításhoz biztos lehet benne, hogy kidobott tárgyai legális lerakóba kerülnek, figyelembe véve ezzel a környezetvédelmi szabályokat. A profi lomtalanítás szinte sohasem ingyenes. Több ilyen ajánlattal is találkozni, ám jobb, ha kétkedve fogadja őket. Számolni kell a szemétlerakás díjával, a teherautó üzemanyagköltségével, a rakodók munkabérével. Ha valaki azt ígéri, hogy ezektől eltekintve ingyen végzi el a lomtalanítást, akkor érdemes elgondolkodnia rajta, hogy neki mi éri meg ebben, és valóban minőségi szolgáltatást kíván-e nyújtani.

Számos olyan esetet hallottunk már, hogy a kiérkező fuvarozók nem ürítik ki a lakást, csupán a számukra értékes tárgyakat, bútorokat vagy a fémhulladékot viszik el, a többit pedig otthagyják. A mi ügyfeleinkkel ez nem fordulhat elő. Keressen minket bizalommal!

Csomagolás

Hívjon minket már az első perctől: bízza ránk az előkészületek elvégzését és a csomagolást is.

Ha gondolkozik, hogy minket alkalmazzon-e a költözés első percétől, ne habozzon, hívja cégünket. Ez nem csupán egy unalmas marketinges szöveg, ésszerű érvekkel tudjuk alátámasztani, hogy miért jobb velünk csomagolni. Évtizedes tapasztalatra tettünk szert, holmiját a legnagyobb gondossággal, szakszerűen csomagoljuk el, hogy a rakodás és a fuvarozás közben ne eshessen bajuk. A csomagoláshoz kiváló minőségű anyagokat használunk.

Egyes tárgyak speciális bánásmódot igényelnek, emellett figyelembe kell venni a megfelelő szállítási sorrendet is. Ha velünk végezteti a csomagolást is, a költöztetés gördülékenyebben, rövidebb idő alatt mehet végbe, valamint minimálisra csökkenthető a káresetek kockázata is. Ezzel nemcsak időt, hanem pénzt is megtakaríthat.

Hogyan zajlik a csomagolás?

Mint minden szállítás esetében itt is felmérjük a helyszínt: megállapítjuk mennyi csomagolóanyag kell és, hogy mennyi időt fog nagyjából igénybe venni az egész. Ezután tudunk pontos árajánlatot adni, mely tartalmazza a felhasznált anyagok árát és a munkadíjat is.

A különféle tárgyak értelemszerűen eltérő csomagolóanyagok használatát kívánják meg. A törékeny, értékes holmik, műszaki cikkek esetében speciális anyagokat, térkitöltőket, buborékfóliát alkalmazunk. Legbiztonságosabban az eredeti csomagolásban költöztethetjük ezeket a tárgyakat. Ha megvannak a televízió vagy a hűtőgép dobozai, érdemes őket a költöztetés előtt előkészíteni.

A dobozokat feliratokkal látjuk el, ami megkönnyíti majd  a kipakolást. Érdemes feltüntetni, hogy melyik doboz melyik helyiségbe tartozik. A törékeny tárgyakat tartalmazó dobozokra különösen odafigyelünk, a teherautón is kiemelt helyre kerülnek, így véletlen sem sérülhetnek meg. A tisztító- és vegyszerek, valamint a különféle folyadékok is külön figyelmet élveznek. Például figyelünk arra, hogy a vegyszerek ne kerüljenek közel az élelmiszerekhez vagy a babaholmikhoz, a folyadékok pedig ne áztathassák el az értékes könyveket vagy ruhaneműket. Bizonyos bútordarabokat ajánlott fóliázni is, tipikusan ilyenek az antik, a kárpitos bútorok vagy a bőrgarnitúrák, melyekhez speciális csomagolást használunk, ami nem károsítja érzékeny bútorait.

Könnyítse meg a saját dolgát, és bízzon meg minket a csomagolással!